miercuri, 3 aprilie 2019

SEND NUDES sau...


... ÎȚI TRIMIT POZE CU PUȚA MEA PENTRU CĂ NU ARE CINE SĂ MĂ VALIDEZE (valabil și pentru muieri, doar că muierile au trecere mai peste tot, sub apelativul de " zdreanță " )
Bună dimineața, prietenii mei, dușmanii mei . Am revenit cu un mic articol despre puțoi care trimit puțe nedorite pe net. Pentru că nu am mai scris de mult, am adunat destule frustrări încât să cântărească mai mult decât mine.
Aș vrea să fac un mic anunț și un mic ghid comportamental virtual pentru domnii generoși care trimit de-alungul timpului poze cu carciu ejaculator , femeilor care nu-și doresc să-și facă ziua mai falnică.
Anunțul este așa :
Nu așa futeți !
Tot ceea ce faceți este să vă dați încă o labă tristă și să vă dați drumul pe burtică, eventual și în buricel. Printre scame.
O să ajungeți să vă udați din propriile lacrimi, ceea ce e jalnic.
Femeile alea bune de dat ca surdu-n clopot, nu o să aibă nici o reacție la pulicele alea penale, mai ales că pozele sunt făcute strict la puță. Că așa e bărbătește, nu ?
Crezi că dacă ești așa bocciu, fuți ? ei bine nu.
....Vă diferențiază doar venele așezate după puțe.
Sunteți jenibili, penali și am dat vorbă la vrăjitoare să vi se usuce și să cadă.
Azi dimineață, printre alte mesaje de care-mi era greață ( de aici deduc că nu sunt însărcinată, iar grețurile mele de dimineață se datorează oamenilor din afara burții mele ) am conversat câteva minute cu un dârlău pe care îl cunosc destul de puțin,dar știe mai multe cuvinte din dicționar, de care nu este sigur unde să le pună.
În mica noastră filozofie, a adăugat și întrebarea “ ce părere ai de nudes ? “
deși i-am explicat că nu îmi doresc să îmi trimită poze puțilice, domnul drag, mi-a zis că oricum îmi trimite, ca să își facă damblaua.
Ce am putut să fac, a fost să ignor mesajul cu “ x-ulescu sent 5 photos “ și să nu îi împlinesc dorința de a-i vedea ștromeleagul în această zi de post, nici măcar cu un “ seen “ . Plus că e POST !
Aici, domnii mei puțificați, avem o înțelegere proastă a libertății, a stimei de sine și un exemplu de lăbar ahtiat după pizdă care nu are nici cea mai mică încredere în el.
De aceea, domnii mei puțifici, există terapie. Ca să nu mai scârbiți femei, bune mai nebune, pe internet. Că sunteți atât de scârboși, penibili și nefutuți , încât din poze reiese în prim-plan, pânza de păiangăn, dintre prepuț și căpuț.
Vă anunț pe această cale că singurele persoane care vă vor suge ștromeleagele veți fi voi. Cu bale cu tot.
Sau de milă, mamele voastre se vor încumeta. Că păreți genul care nu și-ar ierta pe nimeni.
În altă ordine de idei, brb să vomit puțin.
Partea a2-a - GHIDUL COMPORTAMENTAL AL PUȚOIULUI VIRTUAL
- nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
- nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
- nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
- nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
- nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
-nu mai trimite poze cu pula, pizdelor care nu vor
- ...infinit de “ nu mai trimite poze cu pula... “
Sper că ați înțeles puțin despre ce e vorba.
Hai,ștergeți-vă smârcâzu’ de pe voi,lacrimile și fuga la muncă
Pwp,
Cu drag, Leana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu