marți, 23 octombrie 2018

CUM SĂ NU FI UN FUTAC DÂRLĂU BAGABOȚ CARE DISTRUGE PIZDULICE ( 19 - 73 ani )


(Ghid de evitare a situaților de căcat)

Bună dimineața/ziua/seara,dragi ascultători
Pentru că nu am avut pic de somn am stat pe lumea asta virtuală și am vorbit,cum obișnuiesc,cu tot felul de oameni.
Am dezbătut câteva subiecte de trei lei pentru că nu puteam să dorm. Din ultimii ani, experiența mea cu oamenii m-a făcut să văd cât de horror poate fi rasa umană.
Încă aștept acel extraterestru care să vină să ma ia să văd și eu altceva.
Atentie : nu generalizez nimic, ci aduc doar o listă de motive din care sper să înteleagă unii futaci dârlăi cum stă treaba cu pizdele astea de vor iubire și alte căcaturi după ce interacționează cu ei.

1. Coaie,domnule coaie, e total normal ca un om să își dorească iubire și nu numai să o arzi la băgău în disperare
2. Te miri că îți scrie după ce îi oferi atenție și afecțiune, păi mai puță, nu mai face în rasa mă-tii nimic drăguț sau neclar că de aia o arde prost și de aia te iei cu mâinile de cap.
3. Spune clar ce vrei, pulărete, că nu te doare gura aia să îi explici unei gagici că o să te doară la 10 metri în fața coiului stâng după ce i-o dai.
4. Dacă tot îi explici ce dorești exact, corelează și comportamentul. Nu îi zice " te iubesc,fă" dacă tu nu simți nimic, că ești un fraier dacă faci asta și pe urmă o să o mai ai și pe creieri de nu mai știi cum să scapi că "proasta" se atașează
5. " mi-a zis că mă iubește când faceam sex " , păi mă pulă, de ce te miri că s-a enamorat fraiera și îți dă "pupici" ?
6. Nu o pune în ipostaze în care să îți cunoasca nevasta/prietena/iubita/altă pizdă cu care flirtezi, e jenant,o dezici și o traumatizezi iar pe urmă o să zică de ea,alți pulărăi " aualeu, altă distrusă, măcar o fut"
7. Nu ii da BTS, că ești chiar nesimțit, du naibii la vulcanizare prezervativele dacă te știi purtător,poate nu dorește să o mânce fofoloanca.
8. Nu profita la maxim de orice dacă vezi că a pus botu', că tot ceea ce faci e să o adâncești în ideea de enamorare tâmpită doar ca să îți faci treaba cu ea,lucru care nu e prea ok, pentru că scapi greu.
9. Nu o arunca la gunoi, că nu tu ai creat-o. E vie și poate vreodată o să mai ai nevoie de pizdă.
10. Nu distruge ceea ce iubești. Dacă iubești ceva.
11. Spală-te pe dinți și fă și duș după ce ai fost la pizdăreală și te întorci acas', femeia ta fraieră simte căcaturile astea.
12. Nu o chema pe proasta pe care o fuți undeva unde mai ești cu alte pizde care pun botu' la tine. Nu e ca și cum o să stea toate cu limba scoasă, să prindă o picătura de spermă.
13. Dacă tot o arzi, respectă și admite ce ai făcut, nu trata ca și când nu s-a întâmplat nimic. Că proasta nu o să te vadă niciodată ca pe un amic necunoscut/frate/văr sau mai știu eu ce.
14. Majoritatea pizdelor care au suferit sunt distruse și caută să se repare. E un act normal. Nu te mai mira.
15. Oprește-te din a-ți bate efectiv pula de ea (și la propriu și la figurat) că îți bați pula de tine, și măcar era atââât de lungă încât puteai să te bați cu ea pe creștet.
16. Alege pizdele cu care doar ai aventuri, nu mai încurca oalele.
17. Dacă vezi că a prins drag de tine, proasta și tu nu vrei nimic fute-i una peste creieri cât mai repede și dispari de acolo. ( dacă sunteți colegi de serviciu, arde-o mai low,evit-o )
18. Mă dor mâinile de la tastat.
19. Sper că o să te ajute asta pe viitor, să nu mai fuți la creier proaste și nici tu să nu te mai complici cu ele.
20. Nu dormi cu ea în brațe, nu faceți chestii de cuplu împreună că doar o minți și proasta pune la bătaie și sufletu', nu numa pizda și alte orificii și pe urmă cine dă ochii peste cap când sună telefonu'? Exact,tu.
21. Spor la buci 😁

Exact, alta pizdă suferindă.
Pupii
Cu drag, Leana
Mai multe articole pe : http://leanamuziciana.blogspot.com
În Universal-Valabil cu Leana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu