vineri, 26 octombrie 2018

TOT CEVA DESPRE GRASE ÎN SOCIAL MEDIA ȘI REAL LIFE

Azi am avut plăcerea de a discuta cu un domn drăguț și supărat că o balenă ca mine și-a permis să scrie despre cât de horror poate să fie lumea.
Acest domn care lucrează ca și promoter în IT mi-a reproșat că am avut timp să îmi schimb pozele de pe internet dar că pe dânsul nu l-am băgat în seamă. Deși abordarea dânsului suna cam așa  - citez cu copy/paste
"Văd că te mănâncă în pizdă să îți schimbi pozele pe fb dar prioritar nu e să îmi răspunzi la mesaje și nici măcar nu mi-ai dat accept la cererea de pe fb, fmm de grasă proastă că nu vreau să te fut , că de aia mă enervează prostia femeilor ,proasta dracului și tu și familia ta,taci dracului din gură cu toate jegurile de le postezj, fix acum 20 de minute ai pus o poză dar să îmi scrii nu ai timp, balenă nefutută că nu te fute nimeni morții tăi ...poate vreunu beat
Fa proasto am mai venit și la concerte"
Mi-a dat block până să îi scriu " tu să fii fericit "

*hmmm crr, acum îmi dreg vocea*
Good morning internet !
Ce să fac în astfel de cazuri ? Să dau atenție apăsării din piept ? Să plâng ?
Să nu dau atenție ?
Păi nu dau, dar mă gândesc așa, săracii ăia de fut grase, cum or putea să trăiască după?
Oare această rasă de oameni șterg memoriile? sau se duc în fiecare duminică la biserică să se spovedească?
Intreb să știu unde îi găsesc să demitizez și eu că grasele nu se fut.

Doamne, acum că am mai slăbit, 200 de miligrame de la nervi, poate dă Satan să mă fută și pe mine măcar un Lucifer căzut că nu l-au mai ținut aripioarele de la KFC că uitați fraților, l-am pierdut și pe domnu' ăsta super mega supărat.
Acum mă gândesc,cum pula calului, au unii atât tupeu să îți scrie din neant, lucrurile astea?
Ăsta e un preț pe care îl plătesc peste ăia 28 de lei de la shaorma mixtă de la Dristor? Practic, înfuleci dar ți-o iei la muie, fă grasa pulii. Pardon, nu a pulii, că pulele nu se ating de grase. Scuze.

În altă ordine de idei, cu ce ajută răutatea asta, că eu nu m-am luat de nimeni că e slab sau gras,adică ce aduce? Faptul că poate îl poți răni pe ălalalt ? Sau măcar,oamenii ăștia sunt plătiți ? Că dacă sunt plătiți, atunci da, să își facă treaba.
În fine, mai alaltăieri, eram în uber, cu vioara după mine, de aici domnul șofer mi-a povestit ca fata dânsului face vioara. Am zis " Să vă trăiască ! " el, fără intenție rea îmi zice " Și dumneavoastră,că văd că așteptați "
Continuarea e așa :
- Aaa, nu, nu sunt gravidă, sunt doar grasă,mulțumesc oricum.
- Aaa...
-....
- Știți eu am mers la un centru, de wellness am slăbit , eram cât un porc, știți cum e... mă râdea lumea, vreți să mergeți?
- Nu vreau, mulțumesc,sunt ok, sunt sănătoasă,poate la cap să mă repare.
- Haha, înteleg, dar totuși uitați eu am slăbit și credeți-mă, o să vă fie mai bine, o să fiți și dumneavoastră frumoasă
- Păi fac și operații estetice? Pomeți,nas, astea?
- nu, de ce?
- păi n-ați zis că o să fiu frumoasă ?
-... nu, zic că acolo e fratele meu și vă poate ajuta să slăbiți, o să fiți luată în serios, altfel vă respectă lumea...
- păi așa nu eman respect ?
- sincer eu nu respect oamenii grași, sunt niște lichele
- păi sunt lichea atunci și nu mă respectați
- păi sunteți clientă și să îmi dați 5 steluțe,nu pot cu clienții..
- aha..ințeleg...
- uitați, cartea de vizită a fratelui mei,e păcat de dumneavoastră să fiți așa, mai ales dacă mai și cântați, sunteți singură?
- uneori da, dar mă întânesc cu mine des că fiind grasă, știți ce zic.
- păi eu par gras? uitați vă las să mă contactați după ce slăbiți, la fratele meu nu e atât de scump și eu sunt dovorțat.
- mulțumesc,dar nu doresc.
* ajungem la destinație*
- la revedere, totuși luați că nu e în regulă, o să vedeți ce bine o să fie!
- mie îmi place să fiu grasă și nemulțumită,altfel, de ce mă mai plâng? Nu o să mai fiu frustrată,păstrați cartea de vizită. Sănătate.
Se aude din spate :
" pai așa să rămâi,sugea-mi-ai pula de obeză"

Ah, nebunule. Te mânc !

În fine, frumusețea e în ochii privitorului, deci probabil, dacă e să mă iau după ce mai zice societatea , am cele mai mari șanse ca cine o să mă fută să aibă mari probleme cu vederea sau o să fie mort de beat, că am înțeles și ăia mai fut grase. Săracii ce o fi în sufletu' lor dimineața, turtiți.
Dar rasa aia de oameni, nemernicii ăia care sunt lucizi și nu au probleme cu vederea,pe ăia să ii tragem la răspundere, că de aia grasele continuă să populeze pământu'. Fmm !

Hai că mă duc la o prăjiturică. Vine cineva ? Iau trei scaune, că stau eu pe două.

Cu drag, Leana.
Pwp

Mai multe articole pe : http://leanamuziciana.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu