marți, 23 octombrie 2018

DESPRE OAMENI NEFUTUȚI ȘI ATOTȘTIUTORI


Cum am mai zis,întotdeauna există un om care-mi dă inspirație .
Cum există ei,mereu,oamenii aceștia atot-știutori.

Dau exemplu de discuție :
"El : bună
Eu : saluut
El : salut?? Esti bărbat ??
Eu : ?
El : după părerea mea o fată să zică "salut" e clar că are penis și e travestită de aia.
Eu : deci dacă e să mă iau după tine, femeia trebuie să fie mereu o prințesă și să nu bea bere
El : dacă bea bere,merge de luat după gât și râgâit împreună sau chiar să îi dai una in coaie ...deci dacă nu e feminină, nu e femeie și o ia dacă are noroc, un țărănoi prost ca ea dar te pot învăța cum TREBUIE să fii că eu nu te pot accepta așa. Oricum, de fel, femeile sunt proaste.
Eu : bine că ai apărut în viata mea, sunt salvată de la abstinență. Să-ți dea Dumnezeu sănătate. "

Păi măi pulărete, ce zeu magnific ești tu?
Ai făcut tu lumea ? Singurul Big-Bang pe care îl știi,e ăla când ți se lovesc coițele între ele.

Orice om frustrat de el trebuie să explice celorlalți cum să existe.
(Valabil și pizdelor mega "inteligente" )

Mereu au fost acești oameni care probabil stau ei, singuri acolo in baie,făcându-și o lăbuță și se aplaudă că s-au spârcâit fără să se murdărească prea tare.

Consider că ar trebui ca acești wannabe oameni să se oprească din a mai explica cum trebuie o femeie să fie femeie doar pentru că sunt supărați că n-au futut tot ce au vrut și toate sunt proaste.
Păi rămân proaste după ce discută cu astfel de specimene. Și mai rău e când zic " pune-ți și tu pe tine altceva, să arăți mai sexy, că altfel nu mă mai atragi "
Dar, mai du-te înspre dracu.
Și mai rău e că respirăm același aer și mi-e urât că dacă îl intoxică,o să mor deprimată.

Mai sunt pulărăii sau pizduțele care dezic oameni doar pentru că aceia au bun simț,pentru că sunt oameni "prea cuminți deci neexperimentați și neinteresanți"
Păi ce crezi? Nu toată lumea stă cu gura deschisă să mai sugă/lingă câte ceva și nu toți își expun mușchii și nu toate curu'. Zic doar.
Suntem terminați de era asta în care jegurile astea robotizate își fac simțită prezența din ce în ce mai mult cu ideea clară că trebuie ca oamenii să se schimbe pentru ei.

O să fac o listă mică despre cum să pari puțin om :
1. Nu mai judeca din prima, mai uită-te și la ștromeleagul tău, că poate nu îl vezi și acolo e problema
2. Nu te mai da interesant/ă doar pentru că ești frustrat/ă că te faci de râs
3. Nu știi fă/bă totul despre viață. Nimeni nu știe,chiar dacă te surprinde mai ai multe de luat în gură.
4. Mai stai puțin după ce ai avut orgasmul ăla din masturbare,nu deschide rețele de socializare. Poate fi frustrant.
5. Mânca-te-ar câinii

În fine,în cazul ăsta, ființelor care cred că femeia aia care bea bere,care nu se machiază mereu, nu se îmbracă destul de frumos, nu e după preferințe,etc, aceea nu e femeie și are penis,
Să ne sugeți pula.
Și lu' mama, că și ea bea bere.

Cu drag,Leana.
Pup.

Mai multe articole pe : http://leanamuziciana.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu