luni, 15 octombrie 2018

PUȚIN DESPRE GRASE ÎN : SOCIAL MEDIA ȘI REAL LIFE

Unii mici futaci care se regăseau în articolul trecut, mi-au sărit în cap că e normal să am parte doar de experiențe de genul dacă sunt, citez : " o grasa vai morti tai kre nu are ce da la schimb unui barbat frumos si lucrat, asa k pune mana si mergi la sala in plm si nu mai manca nimic niciodata proast-o ascundete "

Păi, aici are dreptate.
Shake-uri nu stiu să fac, la sală nu mai merg și ieri am mancat un pateu de la o patiserie că de-atât am avut timp și pe lângă asta mi-au mai ieșit și bube de la el, muri-i-ar bucataru' .
Mi se mai întâmplă să mai merg pe stradă și miile de vieți să nu poată trece de mine, pentru că merg pe ambele sensuri de mers, dar mi-am facut un tricou, unde pe spate scrie
"scuze,am mâncat mai mult și am 88 de kg,ocolește-mă, nu îți ia mai mult de patru minute "
Să fii femeie grasă în era asta este uneori și un blestem și un beneficiu, de exemplu :

Blestemul :
1. Unii oameni te desconsideră
2.ești considerată proastă,neatrăgătoare,neîngrijită,subiect de glume.
3. Unii te cred frustrată
4. Altii te intreabă ( sorry Ionuțe, dar e amuzant ) la masă la o bere,deși atunci vă vedeți prima oară "câte kilograme ai? ",,sau iti spun " nu esti chiar asa grasa cum zice toata lumea,ca esti ca o vacă"
5. Dacă ai altă orientare sexuală, unii oameni au tendința să îți explice că de fapt tu ai fi doar heterosexuală dar din cauza corpului nu îți este foarte ușor să treci peste rușinea față de bărbați și de asta mai ai relații cu femei, practic ți se explică așa " dacă nu ai fi grasă, nu ai fi lesbiana sau bisexuală, că te-ar fute și le tine bărbații "
6. Ți se pune mâna pe burtă de parcă ar fi o chelie și ar purta noroc.
7. Când mănânci ți se atrage atenția,mai în glumă mai în serios
8. Dacă ți-ai luat o shaorma, ai belit pula.
9. Oamenii te recunosc drept " tipa aia grasă "
10. Ai nevoie de nervi de oțel pentru a merge în magazine pentru că " pentru dvs ?? mărimi așa mari nu avem "
11. Unii oameni cred că dacă ești o femeie grasă pe tine nu te doare nimic și dacă cineva îți zice ceva dureros iei geanta și ii dai în cap cu ea și pleci.
12. La o jignire,dacă spui " nu te mai purta așa dur cu mine, sunt și eu fragilă" replica este " poate la suflet "

Beneficii :
1. În autobuz, ți se dă locul pentru că te consideră gravidă.
2.La piață, ți se dă zmeură pe gratis pentru că ești considerată gravidă și poate ai poftă.
3. Unii sunt miloși căci cred că ești bolnavă

Poate sunt mai multe beneficii,sau erau prin timpul renașterii când nu te judeca patriarhatu' dacă aveai burtă.
Între timp,mi-am amintit o glumă :
Ea îi spune unui Lui,aproape plângând :
" - of, sunt așa de grasă ! :((
- ești frumoasă dragă...
- am zis că sunt grasă,nu urâtă ! :(((( "

Să revin, am experimentat și cum era fara 30 kg în plus, deși aratam cam după standarde, întotdeauna mi s-a zis că sunt grasă. Deci oricum ar fi, nu e bine nicicum.

Dacă arăți bine, ești curvă și sigur sugi pula, dacă ești grasă ești nefutută și frustrată ?

Țin să anunț că, din experiența mea și din poveștile auzite,există o rasă de oameni care fut grase. Știu că vi se poate părea total neconvențional și de necrezut,și stiu că sperați că ceva o să îi extermine de pe planetă (bine,mai sunt și ăia de le fut doar beți ). Pentru că ăștia...ăștia care le fut! Din cauza lor, pe unele grase le doare-n curul ăla mare de jignirile gratuite venite și din partea masculină dar și din cea feminină.
Așa că propun pentru fericirea lumii,a mass media,social media si a realitătii, un referendum, să nu mai existe femei grase și persoane care fut așa ceva.

• Ce o să spună copiii mei când vor vedea pe stradă doi grași sau două grase care se țin de mână ?

• Ce o să le explic eu copiilor mei când vor vedea la școala în banca alăturată o grasă care mănâncă un sandviș din pachețelul pus de mă-sa? Care e tot grasă probabil...

• Cum le zic eu copiilor mei că un om slab poate fute un om gras ??

• Cum le explic copiilor mei când o să vadă pe litoral o nesimțită care și-a permis să se dezbrace în constum de baie cu corpul ăla lipsit de orice ?

Ce o să spun eu când labagiul ăla frustrat,cu trei cefe,cu burta la vedere și enșpe lanțuri la gât mă judecă pe mine pe stradă ?

Ei bine,dragii babei, o laie poți să spui.
Pentru că :
dacă ești asumată pe cele minimum 150 de kg ale tale,de fapt faci chestia asta ca să te aperi.
Dacă esti timidă, ești vai morții tăi și ți-e rușine cu corpul tău.

În fine, așa e și la bărbați,doar că pe ei îi mai doare și-n carics, și nu au beneficiile să se așeze în autobuz că nu pot fi luați ca și gravizi.

că vorba aia a lui Can't :
" s-ar fute femeile,dar pula e la noi "

P.S. Și dracu să te pună să vrei o prăjitură de la cofetarie, că îți aruncă vânzătoarea un zămbet de "ahaa, prajiturică ? Da? Mortii tai de grasă, un fruct n-ai lua "
- Face 5 lei si 40 de bănuți,punguță? "

Brb mi-e fomiță. Pup
cu drag,Leana.

" - vreau si eu doua shaworma .
- care să fie picantă ?
- pe care ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu